4 250 ₴
Товщиномір лакофарбових покриттів Bside CCT01 призначений для непорушного вимірювання товщини покриттів виробів із чорних металів (за принципом магнітної індукції) або кольорових металів (за принципом вихрових струмів).
Особливості товщиноміра лакофарбового покриття Bside CCT01:
Товщиномір Bside CCT01 необхідний прилад для тих, хто працює в різних сегментах автомобільного бізнесу. Сумма, витрачена на придбання товщиною, часто окупається вже після першого використання. Товщиномір належить до категорії приладів, що не руйнує контролю, та розповість всю правду про пропоновану до купівлі машині. Товщиномір має бути в арсеналі:
Переваги товщиноміра лакофарбових покриттів «BSIDE CCT01»:
Як працює товщиномір лакофарбових покриттів BSIDE CCT01:
Принцип дії приладу поєднує в собі два методи вимірювання товщини ЛКП — на основі магнітної індукції та вихрового потоку. Прилад може автоматично визначити матеріал основи (магнітний або немагнітний) і увімкнути відповідний режим вимірювань. Крім того, є можливість вручну вибрати метод вимірювання за допомогою меню. Сила електромагнітної взаємодії датчика з корпусом безпосередньо залежить від товщини шару ЛКП, що розділяє прилад і металеву основу кузова. Цей показник обчислюється й порівнюється з заздалегідь відкаліброваною шкалою, що міститься в пам'яті пристрою. Результати тесту перетворюються на і являють собою на РК-індикаторі в цифровому вигляді. Модель BSIDE CCT01 має масу переваг перед дешевими товщинками, головне з яких — висока точність вимірювань. Щоб використовувати цю перевагу повною мірою, рекомендується калібрувати прилад перед вимірюваннями на кожному новому об'єкті.
Процес вимірювань простий і зручний. Щоб замірити, піднесіть датчик приладу впритул до тестованої ділянки корпусу та натисніть відповідну кнопку. звучить звуковий сигнал, що підтверджує замір, а на індикаторі з'явиться значення товщини шару ЛКП у місці тестування. Спочатку рекомендується виміряти товщину ЛКП на стійках і даху, тому що ці елементи корпусу рідше всього пошкоджуються і піддаються перефарбуванню. Отже, отримані тут показники можна використовувати як орієнтир для наступних тестів. Потім бажано провести заміри на всіх деталях кузова з кроком 20-25 см, зменшуючи цей інтервал на підозрілих ділянках, де спостерігаються чималі відмінності від середніх значень.
Результати вимірювань зображаються в найпоширеніших одиницях: мікронах, міліметрах і міліметрах.
Діапазон стабільних замірів товщиноміра лежить у межах 0-2000 мікронів, що досить для виявлення додаткового (не заводського) фарбування автомобіля. Товщина ЛКП на перефарбованій деталі корпусу зазвичай відрізняється від показників оригінального покриття на десятки та сотні мікронів (у більший бік). Зробивши виміри, можна побачити цю різницю та зробити відповідні висновки. Водночас прилад може з легкістю знаходити зони локального ремонту та визначати забарвлення «з переходом». Одиницю виміру (мікрони, міліметри або міліметри) можна вибрати за допомогою меню.
У режимі безперервного вимірювання можна помітно прискорити перевірку.
У разі активованої функції безперервного вимірювання прилад кілька разів за секунду сканує тестовану поверхню й оперативно оновлює дані на РК-дисплеї. Завдяки цьому можна просто водити сенсором уздовж досліджуваної ділянки, отримуючи актуальну товщину фарби в реальному часі. Це скорочує час дослідження кузова, а також дає змогу легко визначити перефарбовані місця та їхні межі.
Як відрізнити машину, що побувала в ДТП від «небитої»?
Більшість виробів куплі-продаж автомобілів припадає на потержані машини. Така ситуація характерна для всього світу, і головною причиною є відносна дешевина колишньої в вживанні техніки. Особливо часто продовжені авто набувають новачки, щоб освоїти навички їзди автомобілем. Зазвичай порожнечі машини купуються на авторинках, у спеціальних салонах або в приватників. Під час огляду техніки, її власники дають своєму товару винятково позитивні характеристики, видаючи класичну фразу, — «аварій не було, не біт, не фарбований». Часто після купівлі та першого потрапляння на ремонт у пристойний сервіс, майстер впевнено заявляє, — «машина вже була в серйозному ДТП, і поточна поломка — наслідок давньої аварії». Така ситуація подвійна: по-перше, за автомобіль траплетене, як за «майже новий», а по-друге, попри це, доводиться вкладати додаткові гроші в ремонт.
З товщиноміром ЛКП Вам не доведеться купувати «кота в мішку»!
На перший погляд, гарантувати себе від таких ситуацій практично неможливо. Технології застосування автокосметики досягли заволочних вершин і навіть досвідчений автомайстер не завжди здатний за зовнішнім виглядом машини відновити її «біографію». Однак є чудовий спосіб з'ясувати, чи брав участь автомобіль у ДТП, способом проведення апаратних вимірювань товщини лакофарбового покриття (ЛКП) на його корпусі. Для цього порівняно недавно були розроблені унікальні прилади — товщиноміри. Вони дають змогу точно визначити товщину ЛКП у різних місцях кузова, а отже, встановити — чи здійснювалася рихтування, шпаклівка та чи наносилися шари фарби поверх заводського покриття. У такий спосіб можна отримати об'єктивну інформацію про «битість» або «небитості» машини й навіть вирахувати конкретні ділянки корпусу, що зазнали пошкоджень.
Три способи калібрування для різних умов і різних об'єктів
Для досягнення максимальної точності результатів вимірювань виробник рекомендує калібрувати прилад перед дослідженням кожного нового об'єкта. Доступні три способи калібрування.
Базове калібрування. Прилад відкалібрований за цим методом за замовчуванням із заводу. Ви завжди можете відкалібрувати товщинометр із використанням зразків, що входять до комплекту.
Калібрування на нуль. Калібрування виробляється на чистій поверхні без ЛКП.
Калібрування за кількома точками. Спочатку проводиться калібрування на нуль на поверхні досліджуваного об'єкта. Потім калібрується за кількома точками за допомогою калібрувальних пластин із комплекту постачання.
Постійна й оперативна пам'ять для зберігання результатів замірів
Товщиномір BSIDE CCT01 має два типи пам'яті для зберігання результатів замірів.
Оперативна — призначена для зберігання до 80 поточних результатів замірів. У разі переповнення пам'яті найстаріші результати стираються, на їхнє місце записуються нові. Після вимкнення живлення пам'ять обнуляється.
Постійна — у ній можна зберігати результати вимірювань у 4 групах по 80 записів у кожній. Окремо для кожної групи можна встановлювати мінімуми та максимуми вимірів, робити калібрування. У разі переповнення пам'яті на дисплей виводиться повідомлення «fl», після чого записування в пам'ять припиняється. Після вимкнення живлення всі результати зберігаються.
Результати вимірювання легко переписати на жорсткий диск ПК.
Технічні характеристики:
Комплект постачання:
Примітка: Мікрометр (мкм, μm) одна тисячна частина міліметра. Також використовується назва мікронів (мк, μm). 1 μm = 0,001 мм, 1000 μm = 1 мм
Основні | |
---|---|
Виробник | BSIDE |
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |